Helemaal Content Marketing helpt Fietsmaatjes Breda
Helemaal Content Marketing helpt Fietsmaatjes Breda
(Eigen foto)
Fietsmaatjes Breda (FMB) worstelde met haar communicatie, zo vertelden Leon Ketelslegers en Peter Persoon aan Lisa Hendriks van BOB. Zij zag meteen de match met Lisanna van Lierop van Helemaal Content Marketing.
Na een overleg met de secretaris van FMB, werd al snel duidelijk dat Lisanna met haar expertise veel kon betekenen voor de stichting. “Tijdens dat gesprek werd al snel duidelijk dat ik hen met relatief weinig inspanning een groot plezier kon doen”, vertelt ze.
Snel aan de slag
Na het in contact brengen van FMB en Helemaal Content Marketing is Lisanna al snel in gesprek gegaan met Fietsmaatjes. “Een aantal zaken op het gebied van communicatie heeft ze voortvarend opgepakt”, vertelt Peter Persoon. “Tijdens de samenwerking heeft Lisanna nieuwe pagina’s, documenten toegevoegd aan de website en kleine schoonheidsfoutjes gecorrigeerd.”
Ze vertelt: “Ik vind het belangrijk dat we samen ons best doen om de stad een beetje beter te maken. Als marketeer met een missie heb ik grote ambities op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen en leven.”
Voldoening
Verder heeft Lisanna een nieuw blog toegevoegd aan de website en werkt ze aan aanpassingen voor de huidige flyer van FMB. “Dit is voor mij een fijne start in de juiste richting en een mooie aanvulling op mijn huidige werkzaamheden in de commerciële zakenwereld. Bovendien ontmoet ik hierbij mensen die vaak op dezelfde manier in het leven staan, en dat geeft me veel voldoening.”
Al met al zijn beide partijen ‘helemaal content’ over de samenwerking. “Ik vind het werk dat ze doen mooi en steun het graag”, sluit Lisanna af. Peter geeft aan onwijs geholpen te zijn: “Op dit moment zijn wij al ‘Helemaal Content’ met deze match en dat willen wij jullie graag laten weten!”