Spring naar content

‘BOB past bij betrokkenheid BredaVandaag bij Breda’

‘BOB past bij betrokkenheid BredaVandaag bij Breda’

Directeur Luuk Roozeboom samen met collega van Breda Vandaag, samen met Justin Goetzee en Wijnand Nijs van BOB.
Directeur Luuk Roozeboom samen met collega van Breda Vandaag, samen met Justin Goetzee en Wijnand Nijs van BOB.

BredaVandaag is voor veel Bredanaars de bron voor het dagelijkse Bredase nieuws. Voor directeur Luuk Roozeboom is aansluiting bij BOB niet meer dan logisch. “BredaVandaag staat in het hart van de Bredase samenleving en verbindt via haar nieuwsmedia inwoners, overheid, bedrijfsleven, onderwijs en maatschappelijke organisaties met elkaar.”

Door dagelijks onderwerpen die leven in de Bredase gemeenschap een plekje te gunnen in de schijnwerpers, informeert de nieuwssite en weekkrant niet alleen de bewoners, maar geeft ze ook voeding aan nieuwe initiatieven. “Want wat je aandacht geeft, groeit.” 

Samen Breda mooier maken

“Daarmee sluit BredaVandaag prima aan bij de maatschappelijke doelstellingen van Betrokken Ondernemers”, concludeert Roozeboom, die aangeeft het netwerk en de doelstellingen van Betrokken Ondernemers Breda relevant en inspirerend te vinden. “Samen maken we Breda mooier!”

BredaVandaag.nl – onderdeel van Uitgeverij de Bode, uitgever van 15 huis-aan-huiskranten in West-Brabant en Midden-Zeeland – staat midden in de Bredase samenleving onderstreept de ondernemer. Wekelijks 200.000 websitebezoekers, 31.000 volgers op Facebook en een gratis weekkrant die bij 74.000 Bredase huishoudens op de mat valt zijn een toonbeeld van de grote wederzijdse betrokkenheid tussen stad en het nieuwsmedium.

Aandacht geven

“Door ons aan te sluiten bij Betrokken Ondernemers Breda hopen we de gezamenlijke initiatieven onder de aandacht te kunnen brengen, zodat het werk van BOB nog meer impact heeft”, legt Roozeboom uit. “En uiteraard hopen we andere ondernemers nog beter te leren kennen en vice versa.”