Spring naar content

Digitaal Jaarverslag 2020

jaarverslag-bob-2020

2020 was een bijzonder jaar. Daar waar we door wilden pakken op ons 10-jarig jubileum, stond de wereld vanaf maart 2020 opeens stil. Corona heeft ons allemaal geraakt. Ook wij moesten ons herpakken en op een andere wijze leren werken. Dat is grotendeels gelukt en dat heeft geresulteerd in een bijzonder jaar met nieuwe partners, mooie activiteiten en matches. U kunt hiervan meegenieten wanneer u het digitaal jaarverslag 2020 opent.

Het jaarverslag is ook dit jaar gerealiseerd in nauwe samenwerking met onze partner Maan – identity. design. content. (voor het ontwerp) en Pageking – digital creative agency (voor de technische realisatie).

We willen graag benadrukken dat het jaarverslag wederom digitoegankelijk is. Dit betekent dat het door speciale functies ook echt voor iedereen leesbaar is. Iets past in ons streven naar een inclusieve samenleving. Meer hierover op: digitoegankelijk.nl

Wij zijn trots en blij dat wij dankzij alle inzet van u weer zoveel matches tussen bedrijf en samenleving tot stand hebben kunnen brengen. Mocht u het op prijs stellen een verkorte, gedrukte versie van ons jaarverslag 2020 te ontvangen, laat het ons dan even weten via info@betrokkenondernemersbreda.nl. We sturen u graag een gedrukt exemplaar toe.

Veel lees- en kijkplezier!

Lees hier het jaarverslag 2020