Match to Meet: Een betere LinkedIn-post maak je zo
Match to Meet: Een betere LinkedIn-post maak je zo
Een workshop LinkedIn, waarbij de deelnemers hun pas geleerde vaardigheden inzetten voor Bredase maatschappelijke doelen. Dat was het idee van de Match en Meet, die Breda Maakt Mij Blij organiseerde voor partners van Betrokken Ondernemers.
Voor Thibaud van der Steen van Breda Maakt Mij Blij was dit de manier om zich meteen praktisch in te zetten voor de community waar ‘zijn’ organisatie zich onlangs bij heeft aangesloten. Het tekent het enthousiasme van het BMMB-team. Want op dit moment bevinden ze zich middenin de aanloop naar Kerst, met kerstpakketten die bijdragen aan goede doelen
Positiviteit
Bij stichting Nora Werkt kwamen 8 november tussen 08.00 en 10.00 uur zo’n tien partners samen om het verhaal van Thibaud aan te horen over de kracht van social media en hoe de zoektocht naar positiviteit kan leiden tot een succesvol feel good platform.
Socialmediastateeg en Bredanaar Tom Hensen ging daarop verder met een korte cursus ‘Hoe zet ik mijn LinkedIn het beste in’. De oprichters van ‘Jeugd Ontbijt Breda initiatief’ en ‘Nora Werkt’ pitchten waar zij mee zitten, en daagden de deelnemers uit om mee te denken over een goede socialmediapost.
Veel betekenen
De bijeenkomst laat volgens Van der Steen zien waarom verbinding tussen bedrijfsleven en maatschappelijk partners van groot belang is. “Als iedereen die onderdeel is van BOB soms zijn zakelijk en sociale netwerk inzet kunnen we samen heel erg veel betekenen voor een ander.”