Spring naar content

SCHMUHL: BOB laten stralen en betekenisvol bijdragen

SCHMUHL: BOB laten stralen en betekenisvol bijdragen

Michiel van den Broek, Anne Marie Scheepers en Maarten Schets van SCHMUL samen met Justin Goetzee.
Michiel van den Broek, Anne Marie Scheepers en Maarten Schets van SCHMUL samen met Justin Goetzee.

Ga met de trojka van SCHMUL het gesprek aan, en je voelt de betrokkenheid bij Breda. Michiel van den Broek, Anne Marie Scheepers en Maarten Schets staan te popelen om, zoals ze het zelf zeggen, betekenisvolle ontmoetingen te hebben met andere ondernemers en maatschappelijke partners bij BOB.

Na ontmoeten volgt actie. Want dat is ook wel helder. “Wij willen bijdragen aan de maatschappelijke draagkracht van onze stad”, verwoordt Michiel de doelstelling. “En als we daarbij een mooi netwerk van gelijkgestemde ondernemers ontwikkelen, is het helemaal prachtig.” 

SCHMUHL is een merkenbouwer, leggen de drie uit. “Wij helpen bedrijven hun unieke verhaal te achterhalen en daarmee zinvol te communiceren.” Om daar met een grote glimlach maar meteen de kernboodschap van het bureau aan toe te voegen: “Wat je ook verkoopt: Geef je merk SCHMUHL.” 

De trojka, zoals ze zichzelf omschrijven, doet dat ieder vanuit een eigen achtergrond. Scheepers werkte jarenlang aan de klantzijde en weet wat vanaf die kant wat een merk nodig heeft, Van den Broek schrijft en schaaft aan teksten die de kern van een merk raken. En als art director en illustrator zorgt Schets voor de vormgeving. “En per opdracht breiden we ons team uit met ontwerpers, digitale bouwers en fotografen.”   

Bij BOB willen de drie vooral het nuttige met het aangename combineren en iets betekenen voor de stad. “En verder helpen we – als merkenbouwers – natuurlijk graag het merk BOB te laten stralen.”