Spring naar content

Senss Branding: ‘Persoonlijke connecties, daar draait het om’

Senss Branding: ‘Persoonlijke connecties, daar draait het om’

Sagar Pargas van Senss Branding met directeur Justin Goetzee van Betrokken Ondernemers Breda.
Sagar Pargas van Senss Branding met directeur Justin Goetzee van Betrokken Ondernemers Breda.

Sagar Pargas van Senss Branding is als sympathisant aangesloten bij Betrokken Ondernemers Breda. Hij heeft een duidelijke missie. “Mijn doel is om een weerspiegeling van de Bredase samenleving te realiseren in de zakelijke netwerken van Breda.” 

Sagar is Senss Branding gestart om ervoor te zorgen dat bedrijven optimaal gebruik maken van hun netwerk en ambassadeurs. “Een warm netwerk zorgt voor korte lijnen, makkelijke gesprekken en een sterke naamsbekendheid. Personal branding is dé sleutel tot succes.”

Verhaal en passie

In zijn werk focust hij dus niet alleen op product of dienst. “Maar juist ook op je eigen verhaal, passies en hobby’s. Persoonlijke connecties tussen mensen, daar gaat het om.” Online op LinkedIn of Instagram, en offline tijdens verschillende relatie events of een avondje NAC.  “Op deze manier leert Breda jou niet enkel als ondernemer of werknemer kennen, maar ook als mens.”

Inclusie

Bij Betrokken Ondernemers Breda is Sagar het liefst betrokken bij maatschappelijke projecten die gaan over inclusie. “Zorgen voor gelijkenissen, niet alleen in de Bredase samenleving, maar ook binnen ondernemersnetwerken.”