Spring naar content

Teams CRAZE en LVNG: klaar om in actie te komen met BOB

Teams CRAZE en LVNG: klaar om in actie te komen met BOB

Bouk Hoijtink (CRAZE) en  Yaron Toonen (LVNG).
Bouk Hoijtink (CRAZE) en Yaron Toonen (LVNG).

Als organisatie heeft het Bredase CRAZE de overtuiging dat ze verplicht is een steentje bij te dragen aan de maatschappij. Zuinig zijn op de natuur en aandacht voor de medemens staan daarbij centraal. “Samen moeten we het verschil maken en kansen aangrijpen om impact te maken”, vertelt Bouk Hoijtink.

Speciale aandacht daarbij gaat naar kinderen, geef hij aan. “Het kind mag nooit de dupe zijn van armoede of andere maatschappelijke problemen, wij als CRAZE willen deze kinderen weer een glimlach bezorgen. Daarnaast steken wij graag als team de handen uit de mouwen om een steentje bij te dragen.”

Spaaracties
CRAZE is een loyalty bedrijf met haar hoofdkantoor in Breda, bekend van vele spaaracties zoals de moestuintjes bij AH en de knuffels van LIDL. “Via diverse vestigingen bedenken wij spaaracties voor supermarkten in en buiten Europa.” Daarnaast timmert Hoijtink aan de weg met LVNG, een nieuw Nederlands lifestylemerk, gespecialiseerd in diverse kwalitatieve schoonmaakmiddelen tot verzorgingsproducten. “We hebben een verantwoorde minimalistische collectie met zorgvuldig gekozen ingrediënten, geproduceerd in Nederland.”
Beide bedrijven zijn C02-neutraal. “Daarmee laten we onze duurzaamheidsambities zien.”

Ideeën
Bij Betrokken Ondernemers Breda ligt de aandacht van Hoijtink en zijn collega’s vooral op het bijdragen aan het netwerk en de stad. “We komen liever brengen dan halen.” Hij lanceert meteen een idee. “Denk aan leuk speelgoed voor kinderen of een kerstcadeau voor de minder bedeelden in onze stad. Omdat we met CRAZE erg op kinderen zijn gericht,zouden we bijvoorbeeld een leuke kindermiddag kunnen organiseren.”