Spring naar content

Brand Masters wil via BOB steentje bijdragen aan betere wereld

Brand Masters wil via BOB steentje bijdragen aan betere wereld

Jasper Vreugdenhil van Brand Masters, samen met directeur Justin Goetzee van Betrokken Ondernemers Breda.
Jasper Vreugdenhil van Brand Masters, samen met directeur Justin Goetzee van Betrokken Ondernemers Breda.

Brand Masters heeft zich aangesloten bij Betrokken Ondernemers Breda. Hiermee wil het bedrijf zich nadrukkelijker manifesteren in de stad Breda en een actieve rol spelen in het bevorderen van werkgelegenheid en maatschappelijk welzijn.

Jasper Vreugdenhil, mede-eigenaar van Brand Masters, legt uit: “Sinds augustus 2022 zijn wij gevestigd in Breda met ons distributiecentrum. We willen graag laten zien dat we niet alleen een succesvol bedrijf zijn, maar ook een aantrekkelijke werkgever voor getalenteerde professionals op commercieel en operationeel gebied. Bovendien willen we ons steentje bijdragen aan de maatschappij in Breda.”

Als partner van Betrokken Ondernemers Breda hoopt Brand Masters waardevolle verbindingen te leggen en inspirerende samenwerkingen aan te gaan. Vreugdenhil benadrukt: “Brand Masters is een jonge, enthousiaste club mensen die met veel energie het bedrijf verder wil laten groeien. We hebben ook een breed duurzaamheidsprogramma, waarbij we op verschillende manieren proberen bij te dragen aan een betere wereld. We willen graag onze ervaringen delen en zijn zeer nieuwsgierig naar de input van andere ondernemers op dit vlak.”

Als bedrijf dat verantwoordelijkheid neemt voor de impact die het heeft, streeft Brand Masters naar een duurzame bedrijfsvoering en het bevorderen van maatschappelijke betrokkenheid. Door lid te worden van Betrokken Ondernemers Breda, hoopt het bedrijf zijn kennis en expertise te delen en tegelijkertijd te leren van andere bedrijven die dezelfde waarden delen.

Brand Masters wil door het lidmaatschap aan BOB ook andere bedrijven inspireren om actief bij te dragen aan een duurzamere en sociaal verantwoordelijke samenleving.