Spring naar content

Digitaal Jaarverslag 2019

jaarverslag-bob-2019

We vierden in 2019 een belangrijke mijlpaal: ons 10-jarig jubileum. Maar ook op andere fronten was het een bijzonder jaar met nieuwe partners, mooie activiteiten en matches. U kunt meegenieten wanneer u het digitaal jaarverslag 2019 opent.

Het jaarverslag is dit jaar gerealiseerd in nauwe samenwerking met onze partner Maan – identity. design. content. (voor het ontwerp) en onze nieuwe partner Pageking – digital creative agency (voor de technische realisatie).

We willen graag extra vermelden dat dit jaar het jaarverslag ook digitoegankelijk is. Dit betekent dat het door speciale functies ook echt voor iedereen toegankelijk is. Ook voor mensen met een beperking. Iets wat bij ons past in het streven naar een inclusieve samenleving. Meer hierover op: digitoegankelijk.nl

Wij zijn trots en blij dat wij dankzij alle inzet van u weer zoveel matches tussen bedrijf en samenleving tot stand hebben kunnen brengen. Mocht u het op prijs stellen een verkorte, gedrukte versie van ons jaarverslag 2019 te ontvangen, laat het ons dan even weten en wij sturen u een exemplaar toe.

Wij wensen u veel lees- en kijkplezier!

Lees hier het digitaal jaarverslag 2019