Spring naar content

DBBL Media: ‘Met BOB echt iets bijdragen aan onze omgeving’

DBBL Media: ‘Met BOB echt iets bijdragen aan onze omgeving’

Lisa Hendriks met het team van DBBL Media.
Lisa Hendriks met het team van DBBL Media.

Waarom DBBL Media zich heeft aangesloten bij Betrokken Ondernemers Breda (BOB)? “Omdat we als nieuwe generatie op zoek zijn naar een manier om meer te doen dan alleen ondernemen,” legt Creative Producer bij DBBL Media Bas Marijnissen uit. 

“We willen met DBBL Media écht iets bijdragen aan onze omgeving”, vervolgt hij. Als videomarketingpartij heeft DBBL Media een duidelijk doel voor ogen: video als oplossing toegankelijker maken voor partners die aangesloten zijn bij BOB. “Wij geloven sterk dat onze inzichten als jonge generatie ondernemers tot nieuwe oplossingen en verbindingen leidt. Dit gekoppeld met de kansen die video biedt, hopen wij nieuwe connecties aan te gaan met betrokken ondernemers.”

DBBL Media staat bekend om haar expertise in het helpen van MKB-bedrijven zonder of met een klein marketingteam om hun bedrijf te laten groeien door middel van strategische videomarketing. “We helpen MKB-bedrijven met geen of een klein marketingteam met het groeien van hun bedrijf door middel van strategische videomarketing, zonder nutteloze video’s,” legt Bas uit. “We staan voor content die creatief is, impact maakt en inzichten gebruikt van generatie Z. Alleen dan heb je video’s die je bedrijf ook echt laten groeien.”